facebook
Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Особистий кабінет веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду: як створити і як користуватися

Дата публікації: 24.07.2023

Взаємодіяти з Пенсійним фондом України (ПФУ) можна набагато легше та оперативніше. Зареєструвавшись в особистому кабінеті ви отримаєте доступ до онлайн сервісів фонду та весь спектр пенсійних послуг. Як це зробити, роз’яснює юристка Білоцерківської міської громадської організації «Правова єдність» Людмила Власенко.

Людмила Власенко,
юристка ГО «Правова єдність».

Особистий Кабінет Пенсійного Фонду (ПФУ) — це персональний електронний обліковий запис громадянина на веб-порталі ПФУ, який створюється при реєстрації користувача і забезпечує інформаційний обмін, пов’язаний із наданням послуг в електронному вигляді.

Електронні послуги в особистому кабінеті органи Пенсійного фонду надають безоплатно з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

В особистому кабінеті на веб-порталі електронних послуг ПФУ українці можуть отримати багато послуг.


Так, цей онлайн-сервіс дає такі можливості:

Для громадян:

  • подання заяв на призначення та перерахунок пенсій;
  • електронна взаємодія з фондом з питань призначення та перерахунку пенсій,
  • подання заяв про внесення змін до електронної пенсійної справи;
  • оформлення пенсійного посвідчення;
  • доступ до електронної пенсійної справи (для пенсіонерів);
  • подання сканованих копій трудової книжки, інших даних для оцифрування трудової діяльності;
  • перегляд та отримання відомостей про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж;
  • формування в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів;
  • перегляд електронних лікарняних в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
  • внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб;
  • послуга «пенсійний калькулятор» — проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії;
  • подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержить під час особистого звернення до органів Фонду;
  • дистанційний запис на прийом в сервісні центри;
  • заповнення аплікаційних форм для подачі заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі тощо;
  • одержання та перегляд повідомлень від фонду;
  • отримання інформації про стан опрацювання звернень до Фонду;
  • замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення;

Для роботодавців:

  • доступ до інформації з реєстру застрахованих осіб про працівників за період перебування особи у трудових відносинах із цим роботодавцем;
  • стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
  • перегляд сформованих електронних лікарняних працівників в Електронному реєстрі листків непрацездатності, формування відповідних розрахунків;
  • одержання інформації, необхідної для здійснення оплати тимчасової непрацездатності;
  • подання даних для оцифрування трудової діяльності працівників.

Як зареєструватися на сайті

Для реєстрації на веб-порталі ПФУ передбачено два способи:

  1. Особисто звернутися до територіального органу Пенсійного фонду для оформлення заяви на реєстрацію. При цьому потрібно буде виконати наступні кроки:

– У Пенсійному фонді необхідно оформити заяву. Фахівці ПФУ допоможуть Вам у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам роздрукують розписку про одержання заяви, а також ви отримаєте «реєстраційний код». Цей код є дуже важливим! Він необхідний для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації.

– Завершіть реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ за посиланням https://portal.pfu.gov.ua  і виберіть пункт меню «Реєстрація» в закладці «Реєстрація за заявою». Заповніть реєстраційну форму. Зверніть увагу, що логін і пароль бажано вибирати такими, що не містять ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту ваших персональних даних.

–  Після реєстрації на введену вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації ви отримаєте повідомлення веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

2. Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

Ключ ЕЦП може знаходитися на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).


Для авторизації за ЕЦП з флешки вам потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» у закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК (авторизований центр сертифікованих ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;

2. Якщо у вас ще немає ЕЦП одного з цих АЦСК, вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформацію щодо отримання ЕЦП ви можете знайти в Інтернеті залежно від АЦСК, який ви обрали;

3. Після отримання ЕЦП оберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).


Для авторизації за ЕЦП з ЕПП вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Якщо у вас ще немає електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні, створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.

2. Після отримання ЕПП оберіть пункт головного меню «Вхід» і виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).


Для авторизації за БанкІД або МобайлІД вам потрібно виконати наступні кроки
:

1. Обрати на веб-порталі авторизацію засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID).

2. Відпрацювати авторизацію за БанкІД або МобайлІД на сайті інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Важливо! Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!


P. S. Більше актуальної інформації на правову та гуманітарну тематику – у спецрубриці #StandWithUkraine. В ній акумулюємо матеріали, які можуть стати в нагоді тим, хто страждає, чиї права порушуються внаслідок війни рф проти України.


ВИ МОЖЕТЕ



НАШУ РОБОТУ СВОЇМ ВНЕСКОМ

Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×