facebook
Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Або хостинг-провайдер піде назустріч споживачеві – або той піде до суду

Дата публікації: 13.12.2018

Автор: ГО «Агенція демократичного розвитку Донбасу»

Юристи Слов’янського офісу Мережі правового розвитку допомогли замовнику послуги у хостинг-провайдера зрозуміти, яка зі сторін діяла незаконно, які права має в даному випадку споживач і яким чином може їх захистити.

Анатолій, підприємець зі Слов’янська, замовив реєстрацію доменного імені та місце для свого сайту у хостинг-провайдера. Уклав договір публічної оферти та вніс оплату за послуги. Однак згодом дізнався, що домен зареєстрований не на ім’я Анатолія, а на ім’я хостинг-провайдера. Чоловік звернувся з претензією до надавача послуги, але той відмовив, пояснивши, що буцімто вже не може нічого змінити.
Анатолій обміркував ситуацію і дійшов висновку, що за таких обставин не бажає співпрацювати з провайдером, оскільки не довіряє йому. Відтак прагнув розірвати договір публічної оферти та повернути гроші. Як це зробити, він не знав, тому звернувся до Офісу при громадській організації «Агенція демократичного розвитку Донбасу».
Юрист Офісу Максим Міхальков проконсультував Анатолія і пояснив його права як споживача.

  1. Правовідносини між ним та хостинг-провайдером регулюються Конституцією України, Цивільним та Господарським кодексами України, та Законом України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р. за № 1023-XII.
    Споживач має право на надання якісних послуг, і це закріплено та гарантовано Законом.
    3. Згідно зі ст.8 Закону «Про захист прав споживачів», споживач має право вимагати від продавця або виробника розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
    4. Ст.22 Закону «Про захист прав споживачів» гарантує судовий захист прав споживачів.
    Також розділ IV Закону передбачає діяльність органів влади у сфері захисту прав споживачів.

Таким чином, якщо провайдер не погодиться із правомірним вибором Анатолія про розірвання договору та не поверне гроші, замовнику слід звертатися до суду та таким чином захищати свої права, порадив юрист.

Отримавши консультацію та вичерпні відповіді на свої питання, Анатолій вирішив діяти далі: поговорити ще раз із провайдером та озвучити свої наміри – у разі чергової відмови вирішувати конфлік через суд.

Принаймні чоловік переконався у своїй правоті, бажає довести справу до кінця та захистити свої права.

P.S. Офіси Мережі правового розвитку створені та працюють за підтримки  програмної ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного Фонду «Відродження».

Погляди, відображені у цьому матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з думкою Міжнародного фонду «Відродження».

 

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×