Як відшкодувати неякісні комунальні послуги: порядок пред’явлення претензій до постачальників
Дата публікації: 25.07.2019
Буклет* із покроковим алгоритмом дій – від юристів Херсонського офісу Мережі правового розвитку при громадській організації ІРЦ Правовий простір. Якщо у вашій квартирі взимку холодно, тижнями не вивозиться сміття, вода непридатна для пиття, але рахунки за комунальні послуги обслуговуючі організації виставляють у звичайному порядку – складайте претензію. Вчасно і правильно оформлене звернення допоможе відновити ваші права та не втратити можливість звільнитися від плати за послуги неналежної якості або добитися її зменшення.
*Електронний варіант буклету у форматі pdf – у прикріпленому до статті файлі.
P.S. Матеріал підготовлений ГО ІРЦ Правовий простір за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у рамках проекту «Енергія змін: правовий вимір».
Погляди, відображені у цьому матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з думкою Міжнародного фонду «Відродження».
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Прикріплені файли
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Поширте у соцмережах
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.