facebook
Онлайн-чат
Чат-бот

Послуги фінансового менеджера/ки

Дата публікації: 15.05.2025

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проект), що реалізується за сприянням FCDO, з метою Створення нових координаційних структур гуманітарного реагування на території Херсонської та Миколаївської областей та надання підтримки територіальним громадам та обласним політичним адміністраціям для координації реагування на виявлені потреби та інтеграції нагальних гуманітарних проблем у довгострокову стратегію соціально-економічного розвитку в Херсонській та Миколаївській областях.

Метою даного напряму є надання послуги зі збору, обробки та структурування інформації про населенні пункти Миколаївської та Херсонської областей, включаючи дані щодо громад, їх потреб, а також організацій, які можуть задовольнити ці потреби з подальшим адмініструванням таблиць і баз даних.

У зв’язку із розширеннях впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг фінансового менеджера_ки.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 20 травня 2024 року до 23:59 за київським часом

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту procurement@ldn.org.ua із маркуванням: «FCDO_LDN_2025_10 Послуги фінансового менеджера/ки» не пізніше 23:59, 20 травня 2025 року.

Просимо ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2025_10.

Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року

Зайнятість: часткова (Орієнтовна кількість залучення 60 годин на місяць. Остаточна  кількість годин буде визначена з переможцем під час співбесіди).

Загальні обов’язки:

  • Здійснення платежів у рамках проєкту;
  • Контроль та планування витрат згідно бюджету проєкту;
  • Комунікація усіх фінансових питань з керівництвом проєкту;
  • Підготовка податкової та фінансової звітності до контролюючих органів;
  • Підготовка фінансової звітності для донора;
  • Робота в системі BAS Бухгалтерія;
  • Ведення поточної фінансової документації;
  • Комунікація з донором в рамках проєкту;
  • Супровід аудиторської перевірки проєкту;
  • Керування та реалізація проекту відповідно до стратегії, пропозицій та планів;
  • Контроль та перевірка всіх видів діяльності, пов’язаних з фінансами.

Кваліфікаційні вимоги:

  1. Вища релевантна освіта;
  2. Володіння українською та англійською мовами;
  3. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років;
  4. Досвід управління проєктами не менше 2 років;
  5. Досвід роботи в ОГС.
  6. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбутковихорганізаціях;
  7. Досвід підготовки бюджетів і фінансових звітів;
  8. Стресостійкість, впевненість у своїх силах, можливість виконувати завдання в скорочені строки та під тиском обставин;
  9. Наявність профільних сертифікатів (не є обов’язково, але буде перевагою);
  10. Відмінне знання законодавчих та нормативно-правових актів, податкового законодавства України, складання фінансової звітності неприбуткових організацій відповідно до законодавства України.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).
  5. Підписаний Кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:

Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Після первинної оцінки, з кандидатам будуть проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після співбесід. 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту procurement@ldn.org.ua

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Коментарі

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

Чат-бот

Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×