facebook
Онлайн-чат
Чат-бот

Закупівля послуг керівника/ці координації гуманітарного реагування та впровадження стратегічних рішень

Дата публікації: 08.05.2025

Послуги надаються в рамках проєкту «HAVEN – гуманітарна діяльність через волонтерів, активістів і мережі» (далі – Проєкт), що реалізується за сприянням FCDO. Метою Проєкту є зміцнення гуманітарної координації у Миколаївській та Херсонській областях через підтримку місцевих громад, ОГС і органів влади, інтеграцію потреб у довгострокові плани розвитку, а також розвиток механізмів реагування на гуманітарні виклики.

Основна мета даної позиції – стратегічне керівництво, координація роботи команд, розвиток партнерств та впровадження ефективних рішень у сфері гуманітарної підтримки на регіональному та місцевому рівнях.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив Громадська спілка “Мережа правового розвитку” запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг керівника/ці  координації гуманітарного реагування та впровадження стратегічних рішень.

Кінцевий термін подачі заявок: 13 травня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Просимо надіслати цінову пропозицію на пошту procurement@ldn.org.ua з темою листа: “№ FCDO_LDN_2025_1 Послуги керівника_ці координації гуманітарного реагування та впровадження стратегічних рішень”.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № FCDO_LDN_2025_1.

Період заключення контракту: до 28 лютого 2026 року
Зайнятість: часткова

Вимоги до учасника/ці конкурсу:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід управління проєктами в громадському секторі
  3. Досвід роботи з ОГС, органами влади, міжнародними партнерами.
  4. Досвід організації тренінгів, заходів, стратегічного планування.
  5. Досвід у використанні IT-рішень, платформ збору/аналізу даних.
  6. Володіння українською мовою, англійська не нижче Upper-Intermediate.
  7. Реєстрація як ФОП 3-ї групи або готовність до її відкриття.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме із зазначенням релевантного досвіду.
  2. Копії документів про вищу освіту.
  3. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  4. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  5. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП).
  6. Рекомендації (за наявності).
  7. Підписаний Кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою-підприємцем:
Просимо надати лист згоду (в довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту procurement@ldn.org.ua

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Коментарі

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

Чат-бот

Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×