facebook
Онлайн-чат
Чат-бот

Закупівля послуг офіс-менеджера_ки / логіста_ки

Дата публікації: 06.05.2025

Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.

У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг офіс-менеджера_ки / логіста_ки.

Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни. 

Кінцевий термін подання заявок: 11 травня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Просимо ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR25_LDN_26.

Період заключення контракту: до 31 грудня 2025 року.

Просимо надсилати пропозиції на пошту procurement@ldn.org.ua з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_26 Офіс-менеджера_ки / логіста_ки” 

Регіон надання послуг:

Послуги мають бути надані в межах м. Миколаїв та м. Коломия, де розташовані офіси.

Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!

Основними обов’язками є надання підтримки в рамках проєкту, що підтримка включатиме:

  1. Забезпечення належного функціонування офісної інфраструктури (закупівля канцелярії, техніки, господарських товарів тощо);
  2. Організація логістичного супроводу проєктних заходів (доставка матеріалів, координація пересування команди, бронювання приміщень та житла за потреби);
  3. Контроль і ведення обліку офісного майна та техніки, координація сервісного обслуговування обладнання;
  4. Підготовка замовлень, запитів цінових пропозицій, координація з постачальниками;
  5. Ведення відповідної документації (накладні, акти, договори з постачальниками тощо);
  6. Підтримка документообігу в офісі (вхідна/вихідна кореспонденція, координація поштових відправлень, зберігання документів);
  7. Підтримка команди в організації зустрічей, поїздок, відряджень (транспорт, проживання, логістика);
  8. Участь у забезпеченні безперебійної роботи офісу під час проведення заходів (очних та онлайн);
  9. Виконання інших доручень керівника проєкту у межах компетенції.

Основні вимоги:

  1. Досвід роботи на адміністративній або логістичній посаді не менше 1 року;
  2. Навички організації внутрішніх процесів, розвинене логістичне мислення;
  3. Високий рівень самоорганізації та вміння одночасно працювати з кількома задачами;
  4. Відмінні комунікативні та організаційні навички;
  5. Знання офісного програмного забезпечення (Word, Excel, Google Workspace);
  6. Знання української мови обов’язкове, базовий рівень англійської буде перевагою;
  7. Вітається досвід у неурядовому секторі або участь у проєктах з міжнародним фінансуванням;
  8. Готовність до відряджень у межах України.

До участі в конкурсі запрошуються громадяни України або особи, які постійно проживають в Україні.

Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  1. Резюме.
  2. Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
  3. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП). 
  4. Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу  (якщо зареєстрований ФОП). 
  5. Підписаний кодекс поведінки для постачальника

Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:

Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.

Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту procurement@ldn.org.ua.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Коментарі

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

Чат-бот

Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×