Закупівля послуг офіс-менеджера_ки / логіста_ки
Дата публікації: 06.05.2025
Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг офіс-менеджера_ки / логіста_ки.
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 11 травня 2025 року до 23:59 за київським часом.
Просимо ознайомитися з: ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR25_LDN_26.
Період заключення контракту: до 31 грудня 2025 року.
Просимо надсилати пропозиції на пошту procurement@ldn.org.ua з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_26 Офіс-менеджера_ки / логіста_ки”
Регіон надання послуг:
Послуги мають бути надані в межах м. Миколаїв та м. Коломия, де розташовані офіси.
Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!
Основними обов’язками є надання підтримки в рамках проєкту, що підтримка включатиме:
- Забезпечення належного функціонування офісної інфраструктури (закупівля канцелярії, техніки, господарських товарів тощо);
- Організація логістичного супроводу проєктних заходів (доставка матеріалів, координація пересування команди, бронювання приміщень та житла за потреби);
- Контроль і ведення обліку офісного майна та техніки, координація сервісного обслуговування обладнання;
- Підготовка замовлень, запитів цінових пропозицій, координація з постачальниками;
- Ведення відповідної документації (накладні, акти, договори з постачальниками тощо);
- Підтримка документообігу в офісі (вхідна/вихідна кореспонденція, координація поштових відправлень, зберігання документів);
- Підтримка команди в організації зустрічей, поїздок, відряджень (транспорт, проживання, логістика);
- Участь у забезпеченні безперебійної роботи офісу під час проведення заходів (очних та онлайн);
- Виконання інших доручень керівника проєкту у межах компетенції.
Основні вимоги:
- Досвід роботи на адміністративній або логістичній посаді не менше 1 року;
- Навички організації внутрішніх процесів, розвинене логістичне мислення;
- Високий рівень самоорганізації та вміння одночасно працювати з кількома задачами;
- Відмінні комунікативні та організаційні навички;
- Знання офісного програмного забезпечення (Word, Excel, Google Workspace);
- Знання української мови обов’язкове, базовий рівень англійської буде перевагою;
- Вітається досвід у неурядовому секторі або участь у проєктах з міжнародним фінансуванням;
- Готовність до відряджень у межах України.
До участі в конкурсі запрошуються громадяни України або особи, які постійно проживають в Україні.
Для розгляду пропозиції та визначення переможця необхідно:
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Резюме.
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Копія документу, що підтверджує податковий статус ФОП 3-ї групу (якщо зареєстрований ФОП).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Якщо учасник не зареєстрований фізичною особою підприємцем:
Просимо надати лист згоду (у довільній формі) про готовність зареєструвати ФОП 3-ї групи у разі вашого відбору.
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту procurement@ldn.org.ua.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.