facebook
Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Що українці знають про свої права, і що таке кабінет клієнта системи БПД

Дата публікації: 02.06.2021

Джерело: Координаційний центр з надання правової допомоги

Під час заходу з нагоди 10-ої річниці з дня прийняття Закону України «Про безоплатну правову допомогу», що пройшов 2 червня 2021 року, відбулася презентація Кабінету клієнта системи безоплатної правової допомоги та результатів соціологічного дослідження щодо правової обізнаності українців.

Останніми роками суттєво збільшився рівень поінформованості громадян про можливість отримати безоплатну правову допомогу. Якщо у 2016 році менше 12% опитаних українців зазначали, що знають про систему БПД, то під час останнього опитування понад 25% респондентів відмітили, що обізнані про систему безоплатної правової допомоги,  знають де та як її можна отримати. 

Такими є результати загальнонаціонального опитування, присвяченого темі прав людини в Україні, що провів Фонд «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва у 2020 році. Загалом було опитано 2002 респонденти. 

Активна комунікаційна та правопросвітницька діяльність системи БПД значною мірою вплинула на те, що кількість респондентів, які зверталися до системи БПД, збільшилася більше, ніж удвічі – з 5,4% до 12,4%. Тобто кожен восьмий опитаний українець отримав безоплатну правову допомогу. 

Респонденти, які зверталися до системи БПД, найчастіше потребували правових консультацій і роз’яснень – це майже 58%, кожен третій користувався послугами адвокатів, які співпрацюють із системою БПД, а 14% отримали представництво інтересів у суді.

Це вже третє загальнонаціональне дослідження «Що українці знають та думають про права людини», яке проводить Фонд«Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з Центром прав людини ZMINA та за підтримки проєкту «Права людини для України», який впроваджується ПРООН в Україні та фінансується Міністерством закордонних справ Данії.

Немає опису.
На фото (зліва направо): В.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов; заступниця Міністра юстиції України Валерія Коломієць; програмна спеціалістка, керівниця команди «Демократичне врядування», ПРООН в Україні Олена Урсу; керівниця групи ініціатив з прав людини, координаторка проєкту «Права людини для України», програмний напрямок «Демократичне врядування», ПРООН в Україні Світлана Колишко.

Кабінет клієнта – новий сервіс системи БПД 

Система безоплатної правової допомоги запустила на своєму сайті у тестовому режимі сервіс Кабінет клієнта, розроблений за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру. 

Кабінет клієнта – це зручний засіб швидкого зв’язку з юристами та адвокатами, які співпрацюють із системою БПД, та архів звернень, який у будь-яку мить допоможе людині отримати необхідну інформацію. 

Переваги Кабінету клієнта:

  • можна надіслати онлайн-запит на консультації та роз’яснення з правових питань, а також фото документів та отримати відповідь, яку підготують працівники системи БПД; 
  • переглянути історію всіх запитів та відповіді на них; 
  • написати відгук про отримані послуги;
  • сервіс має простий і зручний інтерфейс, працює в усіх сучасних інтернет-браузерах та на приладах з iOS та Android.

Система БПД вже давно використовує цифрові технології для надання правових послуг. Дистанційні звернення щодо отримання правової інформації, консультацій, роз’яснень надходять до системи БПД різними каналами зв’язку – електронною поштою, у Viber, Telegram, Facebook, мобільний додаток «Безоплатна правова допомога», через форму зворотного зв’язку на офіційному сайті системи БПД. Загалом за 2020 рік через дистанційні сервіси надійшло понад 6 тис звернень.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×