Одне письмове звернення – і співробітники міграційної служби стали сумліннішими
Дата публікації: 18.03.2019
Автор: Станично-Луганський центр правової Інформації та юридичної допомоги
Закликати до сумлінного виконання своїх професійних обов’язків співробітників відділу міграційної служби мешканці Луганщини вдалося тільки за втручання юристів Станично-Луганського офісу Мережі правового розвитку. Жінці безпідставно відмовилися видавати довідку, що засвідчує особу.
До Офісу при громадській організації “Станично-Луганський центр правової інформації та юридичної допомоги” звернулася пенсіонерка Поліна Полухіна*. Скаржилася на неправомірні дії співробітників Станично-Луганського відділу міграційної служби. У відомстві жінці відмовилися видати довідку, що засвідчує особу, на час оформлення паспорта громадянина України.
При цьому на запитання, чому їй не видають тимчасовий документ, серйозних аргументів пані Поліна не почула: мовляв, довідка вам не потрібна – місяць походите з пенсійним посвідченням, поки видадуть паспорт. Водночас для пенсіонерки наявність цієї довідки була життєво необхідною: як мешканка Луганська вона не могла без неї перетинати контрольний пункт в’їзду-виїзду (КВПП) «Станиця Луганська». (Умовний кордон, який розмежовує Луганськ і Станицю, розташований на території, тимчасово непідконтрольній Україні частині Луганської області. Такий пункт «мігруючі» переселенці вимушені постійно перетинати, щоб отримати на підконтрольній Україні території соціальні виплати – пенсію і т.п. – ред.). Однак жінці все одно відмовили.
- В інтересах клієнтки ми підготували мотивовану заяву до Станично-Луганського відділу міграційної служби з вимогою видати документ, що засвідчує її особу, – коментує юрист Олександр Левенець, який взявся допомогти пенсінерці.
У керівництві райвідділу ознайомилися з листом і навіть не стали сперечатися та доводити свою правоту: зреагували майже миттєво, письмову вимогу задовольнили в повному обсязі – довідку, що засвідчує особу, видали.
*Персональні дані змінено з етичних міркувань.
P.S. Офіси Мережі правового розвитку створені та працюють за підтримки програмної ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного Фонду «Відродження».
Погляди, відображені у цьому матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з думкою Міжнародного фонду «Відродження».
Фото для статті – скріншот, youtube.com (5 канал).
Ви можете отримати індивідуальну консультацію через онлайн-чат Мережі правового розвитку. Чат працює щодня з 10:00 до 16:00. Допомогу надають юристи та юристки правозахисних організацій, які входять до складу Мережі правового розвитку.
P. S. Більше актуальної інформації на правову та гуманітарну тематику – у спецрубриці #StandWithUkraine. В ній акумулюємо матеріали, які можуть стати в нагоді тим, хто страждає, чиї права порушуються внаслідок війни рф проти України.
НАШУ РОБОТУ СВОЇМ ВНЕСКОМ |
Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.