Дистанційне надання правових послуг: посібник з доступних технологій та найкращих практик
Дата публікації: 23.09.2021
Надавачі правових послуг (Legal Services Providers) часто стикаються з проблемами ефективного та дієвого надання відповідних послуг. Ще до пандемії COVID-19 існували обставини, які робили дистанційне надання послуг бажаною альтернативою очним зустрічам. Графіки роботи, обов’язки з догляду та перешкоди транспортування можуть ускладнити зустріч або зробити її неможливою. Іноді характер спілкування просто не вимагає особистої зустрічі.
Пандемія COVID-19 змусила всіх нас стикнутися із реальністю того, що надання правових послуг віддалено є не тільки необхідним для задоволення потреб клієнтів – воно також діє в найкращих інтересах охорони здоров’я та зменшує ризик зараження. Зараз особиста зустріч із клієнтом є неможливою. І навіть коли це можливо – чи це того варте? Особисті зустрічі можуть загрожувати не тільки здоров’ю клієнта та працівникам правових служб, але також їхнім сім’ям і громадам.
Мета цього посібника – виокремити деякі шляхи надання правових послуг дистанційно. Технології еволюціонували, тому дозволяють проводити віддалені зустрічі. Відеоконференції, донедавна доступні лише великим корпораціям, тепер є загальнодоступними через Zoom, Microsoft Teams, GoToMeeting та інші платформи для всіх, хто має комп’ютер або мобільний телефон.
Цей посібник познайомить із багатьма з цих платформ, а також із передовими практиками їх використання. Він має слугувати практичним ресурсом для надавачів правових послуг в усьому світі, особливо для тих, які працюють у сільській місцевості.
Надання правових послуг онлайн створює нові виклики. Загальнодоступні мережі Wi-Fi викликають занепокоєння щодо конфіденційності та приватності, як і передача даних через Інтернет або миттєвими повідомленнями. Отримання підписів на юридичних документах також може викликати деякі складнощі, коли зустрічі з клієнтами проводяться лише віддалено. У цьому посібнику ми торкнемося і цих проблем.
Разом із питаннями охорони здоров’я, пов’язаними з COVID-19, пандемія створила підвищену потребу в правових послугах у таких сферах як домашнє насильство, житло та виселення, державні пільги та питання, пов’язані з працевлаштуванням. Зараз, як ніколи, зросла потреба у можливості надавати правові послуги онлайн.
Згодом пандемія завершиться. Однак проблема надання ефективних та дієвих правових послуг існує постійно. Цей посібник має на меті допомогти під час поточної пандемійної кризи та створити своєрідний план надання правових послуг у майбутньому. Наостанок слід зазначити, що цей посібник не розглядає питань, пов’язаних із роботою з клієнтами, які перебувають під вартою, і тому, в першу чергу, орієнтований на надавачів правових послуг, які працюють з цивільними справами.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.