Як перевести з нежитлового в житловий фонд приміщення у багатоповерховому будинку
Дата публікації: 13.11.2018
Як перевести з нежитлового в житловий фонд приміщення у багатоповерховому будинку
Останнім часом в Україні, аби вирішити проблеми з житлом, перепрофілюють приміщення, не призначені для проживання.
Рекомендації юристів
Якщо власник бажає провести дії, спрямовані на переведення нежитлового приміщення, розташованого у багатоповерховому будинку, йому потрібно буде провести ряд заходів, серед яких:
- Довести, що приміщення придатні для проживання, та оснащені системами:
– водопостачання;
– газопостачання:
– каналізації;
– теплопостачання;
– вентиляції. - Аби вивести квартиру з нежилого фонду в житловий, власникпочинає з подання заявки до місцевого центру адміністративних послуг. Обов’язковою вимогою є вказівка того, що переведення здійснюється із визначенням функціонального призначення.
Така вимога поширюється на реконструйовані приміщення, і на те, де нічого не змінилися – наприклад, замінили ділове виробництво квартирними гарнітурами і використовували під офіс.
Разом із заявою власник подає такий набір документів:
1. Копія повідомлення, в якій власник або балансоутримувач будинку підтверджують, що власник повідомив про намір змінити цільове призначення квартири та за потреби проводити реконструкцію під житло. Якщо балансоутримувач – власник будинку, застереження про погодження не подаються.
2. Копія технічного паспорта приміщення, завірена власником.
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, якщо заявник – фізична особа-підприємець.
4. Нотаріально засвідчена копія свідоцтва про право власності на перевод об’єкта.
5. Копія паспорта власника приміщення.
6. У разі проведення перепланування – його проект, завірений ліцензованим дизайнером. Проектна документація повинна включати в себе план поверху, на якому розташований об’єкт, і поверховий план будинку.
7. Світлини приміщень квартири. Фотофіксація дозволить затвердити перевод житлової квартири і визначити, потрібна реконструкція приміщення або ж для повернення житлового статусу з нього можна зняти офісні меблі і завезти житловий гарнітур.
Заява власника квартири та пакет документів з Центру адміністративних послуг належить подати до відділу містобудування та архітектури місцевого органу влади. Розглянувши отриманий пакет, у відділі надають дозвіл або ж відхиляють прохання викладені у заяві.
Дозвіл або відмова надходять до Центру надання адміністративних послуг, а звідти – замовникові.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.