Суспільні пріоритети та бренд-стратегія Калуської громади Івано-Франківської області. Результати соціологічного дослідження
Дата публікації: 10.06.2025
Калуська громада — одна з територіальних громад України, що активно працює над
розвитком місцевої ідентичності та покращенням рівня життя своїх мешканців. Для
досягнення цих цілей важливим аспектом є формування ефективної бренд-стратегії,
яка сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості, розвитку туризму та
покращенню громадської свідомості.
Соціологічне дослідження стало ключовим інструментом для аналізу громадської
думки, визначення сильних і слабких сторін громади, а також окреслення пріоритетних
напрямів її розвитку.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.