Суспільні пріоритети та бренд-стратегія Калуської громади Івано-Франківської області. Результати соціологічного дослідження
Дата публікації: 10.06.2025
Калуська громада — одна з територіальних громад України, що активно працює над
розвитком місцевої ідентичності та покращенням рівня життя своїх мешканців. Для
досягнення цих цілей важливим аспектом є формування ефективної бренд-стратегії,
яка сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості, розвитку туризму та
покращенню громадської свідомості.
Соціологічне дослідження стало ключовим інструментом для аналізу громадської
думки, визначення сильних і слабких сторін громади, а також окреслення пріоритетних
напрямів її розвитку.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.