У Дії можна буде отримати електронні рецепти та направлення до лікаря
Дата публікації: 11.02.2025
Мінцифри анонсувало нову послугу в Дії: пацієнти отримуватимуть через застосунок повідомлення від електронної системи охорони здоровʼя з кодом підтвердження, номером рецепта або направлення до лікаря.
Відповідні зміни до постанови №411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я” від 2018 року вже затвердив український уряд.
Як зазначають у міністерстві, це робиться для того, щоб уся важлива інформація завжди була у людини під рукою — в Дії. Над сервісом Мінцифри працюватиме разом із МОЗ.
Як працюватиме сервіс
- Першочергово повідомлення надходитимуть у Дію.
- Якщо в людини немає застосунку, повідомлення надсилатимуть у Viber.
- Якщо немає месенджера — сповіщення надійде через смс, як і раніше.
Які медичні сповіщення пацієнт отримуватиме в Дії
- Код рецепта та погашення
- Код направлення до лікарів
- Запити на доступ до даних, згода на обробку персональних даних, затвердження плану лікування тощо.
“Цей процес буде здійснюватися автоматично та прискорить доставку сповіщення у найбільш зручний для пацієнта спосіб. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора”, – цитує розʼясення міністерства видання “Українська правда. Життя”.
Пацієнти, які не мають телефона, але зареєстровані в Електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) за скан-копіями документів, отримуватимуть інформаційну довідку. Вона міститиме всю інформацію, необхідну зокрема для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться: повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування, уточнює видання.
Про запуск послуги Мінцифри обіцяє додатково повідомити в соцмережах.
|
Отримайте поглиблену консультацію через чатбот LawLink
|
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.