Як відшкодувати неякісні комунальні послуги: порядок пред’явлення претензій до постачальників

Буклет* із покроковим алгоритмом дій – від юристів Херсонського офісу Мережі правового розвитку при громадській організації ІРЦ Правовий простір. Якщо у вашій квартирі взимку холодно, тижнями не вивозиться сміття,  вода непридатна для пиття, але рахунки за комунальні послуги обслуговуючі організації виставляють у звичайному порядку – складайте претензію. Вчасно і правильно оформлене звернення допоможе відновити ваші права та не втратити можливість звільнитися від плати за послуги неналежної якості або добитися її зменшення.

*Електронний варіант буклету у  форматі  pdf  – у прикріпленому до статті файлі.

P.S. Матеріал підготовлений ГО ІРЦ Правовий простір за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у рамках проекту «Енергія змін: правовий вимір».

Погляди, відображені у цьому матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з думкою Міжнародного фонду «Відродження».

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Array ( [0] => https://ldn.org.ua/wp-content/uploads/2019/07/komunalny_poslugi.pdf )
Прикріплені файли

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00 у будні дні (обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×