Як звернутися до органів соцзахисту під час карантину
Дата публікації: 09.11.2021
Станом на 9 листопада в Україні лише дві області відповідають «жовтій» зоні епідемічної небезпеки щодо COVID-19*: Кіровоградська та Тернопільська. В решті регіонів діють обмеження «червоного» рівня епідемічної небезпеки. У зв’язку з цим підрозділи соціального захисту населення змінюють свою роботу. «Як звернутися за послугами соцзахисту під час карантину?» – запитали у юристів Сумського офісу Мережі правового розвитку. Відповідь підготувала експертка Офісу при громадській організації «Північна правозахисна група» Наталія Єсіна.
Щоб не наражатися на небезпеку, радимо звертатися дистанційно. Адже в усіх підрозділах соціального захисту населення спеціалісти з питань надання усіх видів соціальних допомог, компенсацій, пільг і надалі мають дотримуватися постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 (зі змінами). Тобто забезпечувати надання послуг максимально за допомогипошти, електронного зв’язку та електронних сервісів.
Документи про необхідність оформлення послуг можна подати:
– Поштою на адресу підрозділу, відповідного місцю вашого проживання.
– На електронну адресу підрозділу соцзахисту населення (зверніть увагу на якість сканованих копій документів).
– Через скриньки, розташовані у фойє департаментів та біля громадських приймалень, у територіальних підрозділах ЦНАПів та на віддалених робочих місцях у старостатах територіальних громад в кожному регіоні визначені окремо (краще буде розкласти документи та додатки у відповідному порядку, скріпити їх канцелярськими скріпками та покласти в окремий конверт або файл).
Ретельно перевіряйте правильність заповнення заяв та декларацій, наявність підпису заявника, а також кількості копій документів, які додаються до заяви!
– В електронній формі через офіційний веб-портал Міністерства соціальної політики з накладенням електронного цифрового або електронного підпису: https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html
Онлайн також можна отримати такі види допомоги, як компенсація «Муніципальна няня» (http://e-nanny.ioc.gov.ua), комплексна послуга Е-малятко (мобільний додаток http://go.diia.ua), допомога при народженні дитини (http://e-services.msp.gov.ua), житлова субсидія (http://subsidii.mlsp.gov.ua).
Громадянам, які таки не мають змоги скористатися зазначеними сервісами, радимо звертатися до відповідних підрозділів соцзахисту населення за інформацією, як можна прийти на особистий прийом за попереднім записом. Адже в кожній громаді можуть бути встановлені свої години роботи за власними графіками.
*Більше інформації щодо актуальних правових (і не тільки) питань, пов’язаних із протидією поширенню пандемії коронавірусу – у нашій Спецкатегорії COVID-19.
P.S. Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.