Недобросовісну лікарку покарали за знущання над пацієнткою
Дата публікації: 22.02.2017
До Білоцерківського офісу Мережі правового розвитку при БМГО «Правова єдність» звернулася пенсіонерка Ольга Іванівна Ковтун* зі скаргою на непрофесійні дії лікаря-стоматолога. З подібними проблемами громадяни стикаються в житті часто, однак дуже рідко звертаються за захистом своїх законних прав. Ситуація пані Ольги з Білої Церкви є показовою, а її успішне закінчення – прикладом для інших.
Як повідомляє портал “Правовий простір”, Ольга Іванівна розповіла, що одним суботнім січневим вечором вона відчула тупий зубний біль та помітила припухлість щоки. Пенсіонерка вирішила не відкладати похід до лікаря і звернулася до чергового стоматолога місцевої лікарні.
Під час обстеження лікарка Ніна Павленко* виявила проблеми в двох зубах: в одному з них того ж дня стоматолог видалила нерв та запломбувала канал, інший – розсвердлила та, посилаючись на “складність” випадку, запропонувала пані Ользі прийти за два дні на повторний прийом. За послуги лікаря пенсіонерка того ж дня сплатила за рахунком 500 грн.
Прийшовши наступного тижня для продовження лікування, пацієнтка вимушена була терпіти сильний біль, незважаючи на те, що їй зробили знеболюючу ін’єкцію. Однак все дарма – лікарка Павленко не змогла знайти всі канали з нервами, аби їх видалити. Стоматолог продовжувала шукати канали по 1,5 години два дні підряд, хоча мала на руках рентгенівські знімки. Зрештою, не впоравшись самотужки з цією роботою, покликала свою колегу, яка за 5 хвилин все ж таки змогла відшукати той «канал-невидимку» і видалити нерв. Після цього пані Павленко продовжила лікування. Однак біль був настільки нестерпним, що Ольга Іванівна відмовилася від послуг такої «спеціалістки».
Пересвідчившись у некомпетентності стоматолога Ніни Павленко, пані Ольга звернулася в іншу клініку для продовження лікування того ж «складного» зуба. Однак, після огляду нова лікарка повідомила, що не буде брати на себе відповідальність за подальше лікування, оскільки воно було непрофесійно розпочате. Вона пояснила пацієнтці: якщо зберегти цей зуб, є великий ризик виникнення кісти, а, щоб цього уникнути, потрібно видаляти зуб і зробити протезування. Відповідно це здорожує процес лікування, а додаткові витрати для пенсіонерки можуть бути непідйомними.
Ця вся ситуація настільки обурила Ольгу Іванівну, що вона вирішила не залишати дії лікарки Павленко безкарними і звернулася до Білоцерківського офісу Мережі правового розвитку.
Юристка Офісу Марина Лисич допомогла оформити скаргу на ім’я головного лікаря стоматологічної лікарні.
Відповідь на скаргу не змусила довго на себе чекати. Буквально наступного дня головний лікар скликав комісію, на якій було вирішено повернути кошти за непрофесійно запломбований зуб, здійснити безкоштовне його видалення і протезування. Крім цього, лікарці Ніні Павленко оголосили догану.
Задоволена результатом Ольга Іванівна особисто подякувала правниці Офісу Марині Лисич за професійну правову допомогу і небайдуже ставлення до людських проблем.
* Імена змінено з етичних міркувань.
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.