Тендер на закупівлю комплексу послуг зі створення та технічної підтримки інтегрованої системи онлайн-чату, систему менеджменту звернень та аналітики для правової допомоги
Дата публікації: 29.04.2025
Громадська спілка «Мережа правового розвитку» (МПР) — це об’єднання громадських організацій, що з 2009 року працює над забезпеченням доступу до правосуддя через безоплатну правову допомогу, правову просвіту та розвиток правових сервісів. МПР має розгалужену мережу офісів в усіх регіонах України.
Сьогодні спілка об’єднує організації з більшості регіонів України. Ці організації, на базі яких створені офіси Мережі, надають населенню базову інформацію з правових питань, активно співпрацюють з місцевим самоврядуванням для дослідження та розв’язання проблем громад, впроваджують альтернативні способи вирішення конфліктів, розвивають громади та місцеве лідерство.
Детальніше про нас за посиланням: https://ldn.org.ua/
Послуги реалізуються в межах проєкту «Розвиток правничих сервісів для задоволення потреб вразливих груп (зокрема ВПО)», який фінансується GlobalGiving. Проєкт спрямований на створення сучасної цифрової екосистеми для надання правової допомоги через онлайн-комунікацію та автоматизацію процесів обробки звернень.
Кінцевий термін подачі заявок: 11 травня 2025 року до 23:59 за київським часом
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту procurement@ldn.org.ua із маркуванням: «Тендер № PF.GG25_LDN_1» не пізніше 23:59, 11 травня 2025 року.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: procurement@ldn.org.ua до 09 травня 2025 року.
Просимо детальніше ознайомитися з: Запит на пропозиції № PF.GG25_LDN_1.
Компоненти цифрової системи:
Онлайн-чат
- Розробка віджету онлайн-чату для сайту МПР.
- Можливість підключення операторів (юристів).
- Підтримка спілкування в реальному часі з користувачами.
- Зміна статусів звернень, передача діалогу між операторами.
- Обмін файлами, шаблони відповідей, приватні нотатки.
- Сповіщення на email та/або мобільний додаток.
Інтеграція з чат-ботом (Telegram/Viber)
- Автоматичне перенаправлення запиту з чат-бота до онлайн-чату у разі відсутності відповіді.
- Повна збереження середовища комунікації (відповідь у тому самому месенджері).
- Єдина система управління зверненнями.
Система менеджменту звернень
- Реєстрація та облік усіх звернень.
- Інтерфейс для операторів і адміністраторів.
- Ролі користувачів: оператор, адміністратор, аналітик.
- Розширена аналітика: фільтрація за темами, часом, категорією, джерелом.
- Динамічне оновлення інформації в реальному часі.
Система аналітики та звітності
- Збір статистики щодо звернень.
- Побудова графіків та звітів за періодами.
- Експорт у .xls/.csv
Вимоги до дизайну та доступності:
- Адаптивний інтерфейс: підтримка десктопів, планшетів, мобільних пристроїв.
- Простий інтерфейс для користувача.
- Візуальний стиль, відповідний айдентиці МПР.
Технічні вимоги:
- Платформа має бути хостингована на субдомені ldn.org.ua.
- Підтримка української мови.
- Автоматичне резервне копіювання даних.
- Захист персональних даних (GDPR або національні еквіваленти).
- Відповідність протоколам кібербезпеки.
Технічне обслуговування:
- Обов’язкове технічне супроводження до червня 2026 року.
- Щомісячна підтримка — не менше 10 год/міс.
- Актуалізація системи на основі фідбеку користувачів.
Очікувані терміни реалізації:
- Розробка та тестування: до 15 серпня 2025 року.
- Повний запуск: до 31 серпня 2025 року.
Вимоги до виконавця:
- Мінімум 5 років досвіду у розробці цифрових рішень.
- Реалізовані ІТ-проєкти для громадського/неприбуткового сектору – не менше 5.
- Знання вимог безпеки обробки персональних даних.
- Досвід роботи з міжнародними донорами буде перевагою.
Будь ласка, зверніться до наступних Додатків і використовуйте їх, щоб підготувати свою пропозицію. Ваша пропозиція повинна містити наступне:
- Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А).
- Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
- Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
- Портфоліо релевантних проєктів.
- Резюме ключових експертів, які працюватимуть над проєктом або короткі профілі в портфоліо.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус (у разі відсутності ФОП 3ї групи, просимо надіслати лист про готовність зареєструвати ФОП 3ї групи у разі відбору).
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Важливо!
У разі ненадання вищезазначених обов’язкових документів заявка може вважатися НЕДІЙСНОЮ і буде автоматично відхилена.
Заявки, надіслані на іншу адресу або в іншій формі, ніж це передбачено цим Запитом, або у випадку яких не дотримано належного рівня конфіденційності, або отримані після вказаної дати та часу, буде відхилено.
З підрядником буде укладено договір, в якому буде детально визначено умови співпраці.
З повагою,
ГС “Мережа правового розвитку”
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.