Про умови відновлення роботи закладів та підприємств з 11 травня 2020 року
Дата публікації: 07.05.2020
Кабмін України продовжив карантин в Україні до 22 травня, але вже 11 травня скасують частину обмежувальних заходів. Зокрема Міністерство охорони здоров’я оприлюднило проект рекомендацій для роботи закладів громадського харчування та підприємств в умовах першого етапу послаблення карантину з 11 травня. В чому воно полягатиме, роз’яснює Людмила Власенко, юристка громадської організації «Правова єдність», Громадського центру правосуддя в Білій Церкві.
Відповідно до розпорядження головного державного санітарного лікаря Віктора Ляшка № 31 від 4 травня, загальними вимогами до всіх об’єктів, для яких з 11 травня почнуть діяти послаблення є:
- проведення термометрії усіх працівників перед початком робочого дня;
- наявність антисептичних засобів на вході до приміщення;
- використання співробітниками та відвідувачами засобів індивідуального захисту;
- проведення дезінфекції робочих місць.
Перукарні та салони краси
- у приміщеннях перукарень дозволено знаходитись не більше 1 клієнта;
- дозволено приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
- очікування клієнтами послуги здійснюється за межами закладу, з дотриманням дистанції (1,5 м);
- у приміщенні заборонено перебувати більше, ніж 1 клієнту на 10 м2, за винятком не більше одного з батьків, які супроводжують дітей або людей, що супроводжують людей з інвалідністю;
- відстань між місцями надання послуг повинна бути не менше 2 м.
Заклади побутового обслуговування населення (пральні, хімчистки, ремонт одягу та взуття)
- відвідувачам заборонено чекати черги у приміщенні хімчисток закладам необхідно організувати прийом клієнтів у такий спосіб, щоб вони чекали своєї черги на вулиці на відстані не менше 1,5 м один від одного;
- перебування сторонніх осіб та очікування клієнтами послуг у приміщенні забороняється.
Заклади торгівлі непродовольчими товарами
- дозволяється одночасне перебування клієнтів з розрахунку не більше 1 людини на 10 м2;
- обслуговування клієнтів необхідно здійснювати з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
Заклади громадського харчування
- обслуговування на літніх майданчиках дозволено з дотриманням дистанції;
- обслуговування клієнтів дозволяється виключно на виніс за попереднім замовленням або на літніх майданчиках під відкритим небом;
- рекомендовано забезпечити відстань між відвідувачами на літніх майданчиках не менше 1,5 м;
- вхід відвідувачів до приміщень закладів громадського харчування заборонено;
- замовлення слід приймати за телефоном або через спеціально облаштоване віконце (вхідні двері);
- місце розрахунку має бути обладнано пристроями для безконтактної оплати, поличкою для передачі замовлення без контакту з клієнтом;
- замовлення має видаватися виключно в одноразовому посуді та в закритій тарі;
- видача клієнтам меню заборонена, воно має бути розміщено для ознайомлення поруч із місцем видачі замовлення.
Робота нотаріусів, адвокатів та аудиторів
- рекомендовано приймати клієнтів лише за попереднім записом і з проміжками не менше 15 хвилин між відвідувачами;
- очікування клієнтами послуги безпосередньо в закладі заборонено;
- на випадок клієнтів, які прийшли без запису, біля дверей має бути розміщений домофон/дзвінок та інформація про способи запису.
Зони відпочинку
- заборонено проведення організованих заходів у парках та скверах;
- адміністрації рекомендується забезпечити функціонування туалетів та наявність антисептичних засобів у них;
- заборонено проведення організованих заходів та подій з великим скупченням людей;
- відвідувачам дозволено використовувати зони для занять спортом та пробіжок за умови дотримання дистанції.
Під час карантину отримати безоплатну правову допомогу можна дистанційно з понеділка по п’ятницю у робочі дні з 10.00 до 16.00 за номерами телефонів: +380996040650, +380683329421, Viber: +380683329421 або пишіть на електронну пошту: pravovadopomogabc@gmail/com чи онлайн за доступом https://ldn.org.ua/section/iegal-help/
*Більше інформації щодо актуальних правових (і не тільки) питань, пов’язаних із протидією поширенню пандемії коронавірусу – у нашій Спецкатегорії COVID-19 у розділі «Правова допомога» за цим посиланням.
Будьте в курсі кожної новини та події — підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork
Ви можете отримати індивідуальну консультацію через онлайн-чат Мережі правового розвитку. Чат працює щодня з 10:00 до 16:00. Допомогу надають юристи та юристки правозахисних організацій, які входять до складу Мережі правового розвитку.
P. S. Більше актуальної інформації на правову та гуманітарну тематику – у спецрубриці #StandWithUkraine. В ній акумулюємо матеріали, які можуть стати в нагоді тим, хто страждає, чиї права порушуються внаслідок війни рф проти України.
НАШУ РОБОТУ СВОЇМ ВНЕСКОМ |
Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.