facebook
Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Майстер-ламайстер дізнався про штрафи – і став більш зговірливим

Дата публікації: 18.04.2018

Автор: Олена Орлова/Мережа правового розвитку

Аби допомогти пенсіонерці не втратити чималі гроші, сплачені майстру за неякісну роботу, юристу Сєвєродонецького офісу Мережі правового розвитку Юрію Феленку знадобився один лише телефонний дзвінок. Почувши про законні санкції, халтурник схаменувся і виправив недоліки.

До офісу при громадській організації «Громадська платформа» за правовою допомогою звернулася Клавдія Семенівна Яцко*. Розповіла, що уклала з місцевим підприємцем договір на встановлення склопакета на балконі. Майстер виконав замовлення, але неякісно: вікно в рамі склопакета не зачинялося. Жінка неодноразово намагалася зв’язатися із майстром і попросити виправити брак, однак підприємець на телефонні дзвінки не відповідав. Клавдія Семенівна зовсім засмутилася: вона – пенсіонерка, кошти на новий склопакет копила ой як довго. І тепер переживала, що і гроші втратила, і балкон як слід не облаштувала.

Юрист офісу Юрій Феленко надавав клієнтці консультацію і одразу особисто зателефонував підприємцю: розповів, що на того чекає за невиконання умов договору.

Згідно зі статтею 23 Закону України «Про захист прав споживачів», несумлінний майстер міг би заплатити чималий штраф.

  • У разі порушення законодавства про захист прав споживачів, суб’єкти господарювання сфери торговельного та інших видів обслуговування, у тому числі ресторанного господарства, несуть відповідальність за: 1) відмову споживачу в реалізації його прав, установленихчастиною першою статті 8частиною першою статті 9 і частиною третьою статті 10 цього Закону, – у десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, – процитував закон юрист.

Після почутого підприємець погодився полагодити вікно в 3-денний термін. Для вірності Юрій Феленко також склав від імені Клавдії Яцко скаргу-претензію, аби майстер не зрікся своєї обіцянки. Власне, все закінчилося добре: в обіцяні строки підприємець брак в роботі виправив, конфлікт було вичерпано.

*Ім’я змінено з етичних міркувань.

P.S. Офіси Мережі правового розвитку створені та працюють за підтримки  програмної ініціативи «Права людини та правосуддя» Міжнародного Фонду «Відродження».

 Погляди, відображені у цьому матеріалі, належать його авторам і можуть не співпадати з думкою Міжнародного фонду «Відродження”.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

connect

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×