Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Після ДТП жінка більше року не могла отримати гроші за рішенням суду: допоміг юрист

Як повідомляє портал “Правовий простір”, мешканка Новоайдару потрапила в аварію. Винуватець відмовився виплачувати жінці грошову компенсацію за рішенням суду. Постраждала звернулась до Державної виконавчої служби, де зіштовхнулася з бездіяльністю. Юристка Новоайдарського офісу Мережі правового розвитку допомогла жінці скласти скаргу на дії державного виконавця та нарешті отримати кошти

До Офісу при ЛОО «Суспільна служба правової допомоги» звернулася Світлана Скрипіна* та повідомила, що не може отримати кошти за рішенням суду більше року, оскільки державний виконавець не виконує належним чином свої обов’язки.

Тетяна Скрипіна потрапила в ДТП – її збила машина. У жінки були тілесні ушкодження середньої тяжкості. Суд вирішив, що постраждала має отримати грошову компенсацію за спричинену моральну та матеріальну шкоду. Проте відповідач відмовився виконувати рішення суду. Тоді пані Світлана звернулася за допомогою до Державної виконавчої служби (ДВС), але зіштовхнулася з бездіяльністю державного виконавця.

– У виконавчій службі також не поспішали виконувати рішення суду. Хоча рішення щодо відстрочки або розстрочки виплати компенсацій судом не приймались, – коментує юристка Офісу Тетяна Ганшина. – Окрім відкриття виконавчого провадження державний виконавець більше нічого не зробив. Говорив жінці, що не може знайти боржника.

За словами Тетяни Ганшиної, жінці повинні були віддати кошти протягом 6-ти місяців з дня винесення постанови про відкриття виконавчого провадження. Проте цього не сталося.

Юристка Офісу допомогла постраждалій скласти скаргу на дії державного виконавця.

Як зазначає Тетяна Ганшина, така скарга подається начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець.

Скарга повинна містити:
1) найменування органу державної виконавчої служби, до якого вона подається;
2) повне найменування (ім’я) стягувача та боржника, їх місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб), а також найменування (ім’я) представника сторони виконавчого провадження, якщо скарга подається представником;
3) реквізити виконавчого документа (вид документа, найменування органу, що його видав, день видачі та номер документа, його резолютивна частина);
4) зміст оскаржуваних рішень, дій чи бездіяльності та норму закону, яку порушено;
5) викладення обставин, якими скаржник обґрунтовує свої вимоги;
6) підпис скаржника або його представника із зазначенням дня подання скарги.

На підставі заяви Світлани Скрипіної суд прийняв рішення щодо бездіяльності виконавчої служби та зобов’язав орган ДВС видати постанову про стягнення заборгованості із заробітної плати чоловіка, який збив жінку. Постраждала завдяки юристу нарешті отримала свої кошти.

Коментар юриста:

Відповідно до ч. 1 ст. 74 Закону України «Про виконавче провадження» рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

В свою чергу ч. 2 вказаної статі передбачає, що рішення дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання рішень інших органів (посадових осіб), у тому числі постанов державного виконавця про стягнення виконавчого збору, постанов приватного виконавця про стягнення основної винагороди, витрат виконавчого провадження та штрафів, можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
з понедiлка по п'ятницю
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×