facebook
Онлайн-чат
Чат-бот

Аналізуємо правову допомогу, надану Мережею правового розвитку у IV кварталі 2019 року

Дата публікації: 31.01.2020

Автор: Ніна Гаєвська, менеджерка з комунікацій МПР

Мережа правового розвитку проаналізувала звернення до Офісів МПР щодо отримання правової допомоги у IV кварталі 2019 року. Отримані дані свідчать, що, як і у попередні періоди, найбільшу кількість консультацій правники Мережі правового розвитку надавали за сімейними питаннями.

Обмеження аналізу 

  • Інформація представлена відповідно до даних системи кейс-менеджменту Громадської спілки “Мережа правового розвитку” та ілюструє зареєстровану інформації згідно з наданими консультаціями в Офісах та через онлайн-чат на сайті Мережі.
  • Інформація збирається Офісами Мережі в окремих населених пунктах, тому звернення можуть не ілюструвати тенденцію на всю область, а лише на клієнтську аудиторію організацій цих населених пунктів. З повним переліком населених пунктів, у яких розташовані офіси Мережі правового розвитку, ви можете ознайомитись за посиланням: https://ldn.org.ua/office/

У переважній більшості клієнтам були надана первина правова допомога (81,85%) та лише в окремих випадках — вторинна (5,53%), послуги медіації (0,06%), чи фасилітації діалогу (0,06%).

За характеристикою цільової спрямованості справ, найбільшу кількість становлять індивідуальні справи (88,56%), за ними — проблеми в громаді (0,58%) й на останньому місці — колективні проблеми (0,46%). 

До Мережі звертаються дуже різні клієнти. Ми підготували невелику аналітику про те, хто вони та звідки дізналися про наші послуги.

Майже половину клієнтів Мережі — це люди з вищою освітою (41,79%), велика частка клієнтів з середньою професійною освітою (34, 22%) та середньою освітою (12,02%), й зовсім незначна частина — з початковою освітою, або без освіти (до 1%)

Найбільший відсоток звернень відбувається за порадою родичів та знайомих. Отже, рівень та якість наданих послуг викликає у людей бажання рекомендувати нас близьким та друзям. Також значна частина наших клієнтів дізнається про нас через мережу Інтернет.

Що стосується категорій справ, з якими звертаються за правовими консультаціями, то на першому місці залишаються сімейні справи (15,6%), на другому — питання соціального забезпечення (11,3%), третє — спадкові (11,2%), четверте — житлові (8,7%) та п’яте — банківські (8,3%). 

Загальна кількість правових консультацій, наданих офісами Мережі правового розвитку, за 4 квартал 2019 склала 1502

Фахівці Мережі правового розвитку підготували за найбільш популярними категоріями справ низку правових консультацій та інформацію про практичний досвід вирішення подібних правових проблем: 

1. Сімейні справи: 

Розлучення – не привід ізолювати дитину від тата

Розлучення: як отримати половину спільно нажитого майна

2. Соціальне забезпечення:

Пенсію жінка змогла оформити лише після «походу» в суд

Мері Поппінс від держави: як отримати послугу «муніципальна няня»

3. Спадкові справи: 

В порядку набувальної давності: жінку визнали власницею половини будинку

«Помилкова» відмова: жінка повернула право власності на спадок

Син отримав понад 114 тисяч батькової спадщини

4. Житлові: 

«Виписала» колишню невістку – і оформила субсидію

Багатодітна родина матиме власний будинок і земельну ділянку

5. Банківські справи: 

Банк спізнився, або Ще раз про необхідність уважно вивчити текст угоди, яку підписуєш

Борг, якого не було: банк незаконно вимагав від клієнтки понад 47 тисяч гривень

Поки триває АТО: банк відізвав позов проти мешканки Луганщини за несплату кредитного боргу

 

 


Ви можете отримати індивідуальну консультацію через онлайн-чат Мережі правового розвитку. Чат працює щодня з 10:00 до 16:00. Допомогу надають юристи та юристки правозахисних організацій, які входять до складу Мережі правового розвитку.

P. S. Більше актуальної інформації на правову та гуманітарну тематику – у спецрубриці #StandWithUkraine. В ній акумулюємо матеріали, які можуть стати в нагоді тим, хто страждає, чиї права порушуються внаслідок війни рф проти України.






НАШУ РОБОТУ СВОЇМ ВНЕСКОМ

Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Коментарі

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн-чат

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.

Чат-бот

Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.

connect

Наші ініціативи

Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування

support

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×