Аналізуємо правову допомогу, надану Мережею правового розвитку у IV кварталі 2019 року
Дата публікації: 31.01.2020
Автор: Ніна Гаєвська, менеджерка з комунікацій МПР
Мережа правового розвитку проаналізувала звернення до Офісів МПР щодо отримання правової допомоги у IV кварталі 2019 року. Отримані дані свідчать, що, як і у попередні періоди, найбільшу кількість консультацій правники Мережі правового розвитку надавали за сімейними питаннями.
Обмеження аналізу
- Інформація представлена відповідно до даних системи кейс-менеджменту Громадської спілки “Мережа правового розвитку” та ілюструє зареєстровану інформації згідно з наданими консультаціями в Офісах та через онлайн-чат на сайті Мережі.
- Інформація збирається Офісами Мережі в окремих населених пунктах, тому звернення можуть не ілюструвати тенденцію на всю область, а лише на клієнтську аудиторію організацій цих населених пунктів. З повним переліком населених пунктів, у яких розташовані офіси Мережі правового розвитку, ви можете ознайомитись за посиланням: https://ldn.org.ua/office/
У переважній більшості клієнтам були надана первина правова допомога (81,85%) та лише в окремих випадках — вторинна (5,53%), послуги медіації (0,06%), чи фасилітації діалогу (0,06%).
За характеристикою цільової спрямованості справ, найбільшу кількість становлять індивідуальні справи (88,56%), за ними — проблеми в громаді (0,58%) й на останньому місці — колективні проблеми (0,46%).
До Мережі звертаються дуже різні клієнти. Ми підготували невелику аналітику про те, хто вони та звідки дізналися про наші послуги.
Майже половину клієнтів Мережі — це люди з вищою освітою (41,79%), велика частка клієнтів з середньою професійною освітою (34, 22%) та середньою освітою (12,02%), й зовсім незначна частина — з початковою освітою, або без освіти (до 1%)
Найбільший відсоток звернень відбувається за порадою родичів та знайомих. Отже, рівень та якість наданих послуг викликає у людей бажання рекомендувати нас близьким та друзям. Також значна частина наших клієнтів дізнається про нас через мережу Інтернет.
Що стосується категорій справ, з якими звертаються за правовими консультаціями, то на першому місці залишаються сімейні справи (15,6%), на другому — питання соціального забезпечення (11,3%), третє — спадкові (11,2%), четверте — житлові (8,7%) та п’яте — банківські (8,3%).
Загальна кількість правових консультацій, наданих офісами Мережі правового розвитку, за 4 квартал 2019 склала 1502.
Фахівці Мережі правового розвитку підготували за найбільш популярними категоріями справ низку правових консультацій та інформацію про практичний досвід вирішення подібних правових проблем:
1. Сімейні справи:
Розлучення – не привід ізолювати дитину від тата
Розлучення: як отримати половину спільно нажитого майна
2. Соціальне забезпечення:
Пенсію жінка змогла оформити лише після «походу» в суд
Мері Поппінс від держави: як отримати послугу «муніципальна няня»
3. Спадкові справи:
В порядку набувальної давності: жінку визнали власницею половини будинку
«Помилкова» відмова: жінка повернула право власності на спадок
Син отримав понад 114 тисяч батькової спадщини
4. Житлові:
«Виписала» колишню невістку – і оформила субсидію
Багатодітна родина матиме власний будинок і земельну ділянку
5. Банківські справи:
Банк спізнився, або Ще раз про необхідність уважно вивчити текст угоди, яку підписуєш
Борг, якого не було: банк незаконно вимагав від клієнтки понад 47 тисяч гривень
Поки триває АТО: банк відізвав позов проти мешканки Луганщини за несплату кредитного боргу
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).
В офiсi
Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.
Приєднатися
Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.