Аналізуємо правову допомогу, надану Мережею правового розвитку у 1 кварталі 2020
Дата публікації: 06.04.2020
Автор: Ніна Гаєвська, менеджерка з комунікацій
Мережа правового розвитку проаналізувала звернення до Офісів МПР щодо отримання правової допомоги за І квартал 2020 року. Дані свідчать, що, як і в попередні періоди, найбільше консультацій правники Мережі надавали за сімейними питаннями.
Обмеження аналізу
- Інформація представлена відповідно до даних системи кейс-менеджменту Громадської спілки “Мережа правового розвитку” та ілюструє зареєстровану інформації згідно з наданими консультаціями в офісах та через онлайн-чат на сайті Мережі.
- Інформація збирається офісами Мережі в окремих населених пунктах, тому звернення можуть не ілюструвати тенденцію на всю область, а лише на клієнтську аудиторію організацій цих населених пунктів. З повним переліком населених пунктів, у яких розташовані офіси Мережі правового розвитку, ви можете ознайомитись за посиланням: https://ldn.org.ua/office/
У переважній більшості клієнтам були надана первина правова допомога (78,24%) та лише в окремих випадках — вторинна (6,48%), фасилітації діалогу (0,09%). В цей період не мали попит послуги медіації (0%).
За характеристикою цільової аудиторії справ, найбільшу кількість становлять індивідуальні справи (85,2%), за ними — колективні проблеми (1,2%) й на останньому місці — проблеми в громаді (0,5%).
До організацій Мережі правового розвитку звертаються дуже різні клієнти. Ми підготували невелику аналітику про те, хто вони та звідки дізналися про наші послуги.
Майже половину клієнтів становлять особи з середньою професійною освітою (36, 07%), на другому місці – люди з вищою освітою (34,34%), із середньою освітою – 15,01%, й зовсім незначна частина — з початковою освітою, або без освіти (до 2,49%)
Найбільший відсоток звернень відбувається за порадою родичів та знайомих. Отже, рівень та якість наданих послуг викликає у людей бажання рекомендувати нас близьким та друзям. Також значна частина наших клієнтів дізнається про нас через мережу Інтернет.
Що стосується категорій справ, з якими звертаються за правовими консультаціями, то на першому місці залишаються сімейні справи (12,01%), на другому — питання соціального забезпечення (11,63%), третє — житлово-комунальні проблеми (7,82%), четверте — спадкові (7,53%) та п’яте — пенсійне забезпечення (6,2%).
Загальна кількість справ, зареєстрованих організаціями Мережі правового розвитку у її системі кейс-менеджменту, за 1 квартал 2020 склала 853.
Фахівці Мережі правового розвитку підготували за найбільш популярними категоріями справ низку правових консультацій та інформацію про практичний досвід вирішення подібних правових проблем:
- Сімейні справи:
Дитина хворіє: суд переглянув суму татових аліментів
Позбавлення батьківських прав має бути обґрунтованим - Соціальне забезпечення:
Суд визнав: учасники бойових дій мають право на компенсацію за невикористані дні додаткової відпустки
Захист прав учасників бойових дій – пріоритет поза часом - Житлово-комунальні проблеми:
Нові правила отримання пільги на оплату житлово-комунальних послуг дітям війни - Спадкові:
Хлопчик-сирота отримав право власності на третину материної квартири
Зібрали доказову базу – і відстояли право на спадщину - Пенсійне забезпечення:
Майже десять років – без законної надбавки до пенсії
Також, актуальними стали та збільшують свою популярність активності щодо протидії пандемії коронавірусу COVID-19:
1. Онлайн-чат на сайті МПР
2. Спецкатегорія у розділі “Правова допомога” на нашому сайті.
3. Онлайн-мапа про режим та формати роботи організацій Мережі.
Ви можете отримати індивідуальну консультацію через онлайн-чат Мережі правового розвитку. Чат працює щодня з 10:00 до 16:00. Допомогу надають юристи та юристки правозахисних організацій, які входять до складу Мережі правового розвитку.
P. S. Більше актуальної інформації на правову та гуманітарну тематику – у спецрубриці #StandWithUkraine. В ній акумулюємо матеріали, які можуть стати в нагоді тим, хто страждає, чиї права порушуються внаслідок війни рф проти України.
НАШУ РОБОТУ СВОЇМ ВНЕСКОМ |
Будьте в курсі кожної новини та події – підпишіться на наш Telegram-канал: https://t.me/LegalDevelopmentNetwork
Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.
Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!
Надрукуйте постер
Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi
Станьте волонтером
Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим
Потрiбна консультацiя?
Онлайн-чат
Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
щодня.
Чат-бот
Поставте питання через LawLink Bot в будь-який зручний спосіб. LawLink Bot — це розумний та цифровий юридичний помічник, якого створила Мережа правового розвитку.
Наші ініціативи
Мережа правового розвитку реалізує комплексні проєкти, спрямовані на посилення прав людини, розвиток спроможних громад та розбудову сталих інструментів доступу до правової допомоги. Ми працюємо на перетині адвокації, правопросвіти, локальної координації гуманітарного реагування
Підтримати
Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.