Потрібна юридична консультація? Наш юрист надасть її безкоштовно

Аналізуємо правову допомогу, надану Мережею правового розвитку у 1 кварталі 2020

Автор: Ніна Гаєвська, менеджерка з комунікацій

Мережа правового розвитку проаналізувала звернення до Офісів МПР щодо отримання правової допомоги за І квартал 2020 року. Дані свідчать, що, як і в попередні періоди, найбільше консультацій правники Мережі надавали за сімейними питаннями.

Обмеження аналізу 

  • Інформація представлена відповідно до даних системи кейс-менеджменту Громадської спілки “Мережа правового розвитку” та ілюструє зареєстровану інформації згідно з наданими консультаціями в офісах та через онлайн-чат на сайті Мережі.
  • Інформація збирається офісами Мережі в окремих населених пунктах, тому звернення можуть не ілюструвати тенденцію на всю область, а лише на клієнтську аудиторію організацій цих населених пунктів. З повним переліком населених пунктів, у яких розташовані офіси Мережі правового розвитку, ви можете ознайомитись за посиланням: https://ldn.org.ua/office/

У переважній більшості клієнтам були надана первина правова допомога (78,24%) та лише в окремих випадках — вторинна (6,48%), фасилітації діалогу (0,09%). В цей період не мали попит послуги медіації (0%).

За характеристикою цільової аудиторії справ, найбільшу кількість становлять індивідуальні справи (85,2%), за ними — колективні проблеми (1,2%) й на останньому місці — проблеми в громаді (0,5%). 

До організацій Мережі правового розвитку звертаються дуже різні клієнти. Ми підготували невелику аналітику про те, хто вони та звідки дізналися про наші послуги.

Майже половину клієнтів становлять особи з середньою професійною освітою (36, 07%), на другому місці – люди з вищою освітою (34,34%), із середньою освітою – 15,01%, й зовсім незначна частина — з початковою освітою, або без освіти (до 2,49%)

Найбільший відсоток звернень відбувається за порадою родичів та знайомих. Отже, рівень та якість наданих послуг викликає у людей бажання рекомендувати нас близьким та друзям. Також значна частина наших клієнтів дізнається про нас через мережу Інтернет.

Що стосується категорій справ, з якими звертаються за правовими консультаціями, то на першому місці залишаються сімейні справи (12,01%), на другому — питання соціального забезпечення (11,63%), третє — житлово-комунальні проблеми (7,82%), четверте — спадкові (7,53%) та п’яте — пенсійне забезпечення (6,2%). 

Загальна кількість справ, зареєстрованих організаціями Мережі правового розвитку у її системі кейс-менеджменту, за 1 квартал 2020 склала 853

Фахівці Мережі правового розвитку підготували за найбільш популярними категоріями справ низку правових консультацій та інформацію про практичний досвід вирішення подібних правових проблем: 

  1. Сімейні справи:
    Дитина хворіє: суд переглянув суму татових аліментів
    Позбавлення батьківських прав має бути обґрунтованим
  2. Соціальне забезпечення:
    Суд визнав: учасники бойових дій мають право на компенсацію за невикористані дні додаткової відпустки
    Захист прав учасників бойових дій – пріоритет поза часом
  3. Житлово-комунальні проблеми:
    Нові правила отримання пільги на оплату житлово-комунальних послуг дітям війни
  4. Спадкові:
    Хлопчик-сирота отримав право власності на третину материної квартири
    Зібрали доказову базу – і відстояли право на спадщину
  5. Пенсійне забезпечення:
    Майже десять років – без законної надбавки до пенсії

Також, актуальними стали та збільшують свою популярність активності щодо протидії пандемії коронавірусу COVID-19:

1. Онлайн-чат на сайті МПР

2. Спецкатегорія у розділі “Правова допомога” на нашому сайті.

3. Онлайн-мапа про режим та формати роботи організацій Мережі. 

Якщо помітили помилку на сайті, будь ласка, виділіть текст та натисніть ctrl-enter.

Знайшли своє рiшення? Допоможiть iншим!

Надрукуйте постер

Роздрукуйте та розмiстiть на дошцi оголошень у своєму под’їздi постер Мережi

Станьте волонтером

Станьте волонтером та допомогайте знаходити рiшення проблем iншим

Потрiбна консультацiя?

Онлайн

Поставте питання, i один з експертiв Мережi надасть вiдповiдь.
Графік роботи чату: з 10:00 до 16:00
з понедiлка по п'ятницю
(обідня перерва з 13:00 до 14:00).

В офiсi

Знайдiть найближчу приймальню у своєму мiстi та запишiться на консультацiю.

Приєднатися

Ми завжди відкриті для спроможних організацій та активних особистостей, які поділяють наші місію, бачення та цінності і готові долучитися до їх реалізації.

Підтримати

Ми робимо правову допомогу доступною. Ми посилюємо спроможність громад та допомагаємо їм розвиватися. Підтримайте нас у цій роботі.

Повідомити про помилку

×